Velkommen til gymnastikforeningens hjemmeside.
Gymnastikforeningen takker for en fantastisk sæson 2025/2026, som sluttede med en bragende flot opvisningen i Kettinge hallen i marts. Vi ønsker alle en rigtig god sommer og allerede nu er planlægningen af sæsonen 2026/2027 i gang.
Vi ses!